Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ATIA. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ATIA. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Πέμπτη 20 Μαρτίου 2008

Roswell

Πιστεύω να θυμάστε το θέμα με το ΑΤΙΑ που συνετρίβη στο Roswell το 1947. Παρουσιάστηκε ένα βίντεο, το οποίο λέγεται πως είναι το αυθεντικό βίντεο μαγνητοσκόπησης των υπολειμάτων του ΑΤΙΑ και το οποίο βίντεο ήταν επί 2 συνεχόμενα χρόνια στην δημοσιότητα ως αυθεντικό και είχε περαστεί ως αυθεντικό ντοκουμέντο στα αρχεία της NASA καί της C.I.A. Πάνω στα συντρίμμια, λοιπόν, φαίνονται κάποιες λεξούλες. Παρατηρήστε τις.





















Αναγνωρίζετε κάτι Ελληνικό στην γραφή αυτή?? Για δείτε κι αυτό:













ΞΕΛΕΦΘΕΡΙΔ



Αυτό το Ξ με την γραμμούλα στην μέση, δεν μοιάζει πολύ με το δικό μας Δελφικό Ε?




ΕΛΕΦΘΕΡΙΔ




ΕΛΕΦΘΕΡΙΑ





ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ



Οι επιστήμονες εκείνης της εποχής προσπάθησαν με έπαρση να αποδείξουν ότι τα γράμματα που αναγράφονταν στην άτρακτο αποτελούν ΑΡΧΑΙΑ ΕΒΡΑΪΚΗ ΓΡΑΦΗ !!! Όταν όμως γραφολόγοι κατέληξαν ότι πρόκειται γιά ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΡΑΦΗ τότε το εξαφάνισαν και ανέφεραν ότι είναι πλαστό!!! Ακόμα και αυτόι που το μαγνητοσκόπησαν, πληρώθηκαν αδρά για να υποστηρίξουν πως έκαναν...πλάκα!

Είναι αλήθεια όλα αυτά, ή απλά ένα καλοστημένο αστείο? Πού αρχίζει το ψέμα και πού σταματάει η αλήθεια?