Αναγνωρίζετε κάτι Ελληνικό στην γραφή αυτή?? Για δείτε κι αυτό:
ΞΕΛΕΦΘΕΡΙΔ
Αυτό το Ξ με την γραμμούλα στην μέση, δεν μοιάζει πολύ με το δικό μας Δελφικό Ε?
ΕΛΕΦΘΕΡΙΔ
ΕΛΕΦΘΕΡΙΑ
ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ
Οι επιστήμονες εκείνης της εποχής προσπάθησαν με έπαρση να αποδείξουν ότι τα γράμματα που αναγράφονταν στην άτρακτο αποτελούν ΑΡΧΑΙΑ ΕΒΡΑΪΚΗ ΓΡΑΦΗ !!! Όταν όμως γραφολόγοι κατέληξαν ότι πρόκειται γιά ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΡΑΦΗ τότε το εξαφάνισαν και ανέφεραν ότι είναι πλαστό!!! Ακόμα και αυτόι που το μαγνητοσκόπησαν, πληρώθηκαν αδρά για να υποστηρίξουν πως έκαναν...πλάκα!
Είναι αλήθεια όλα αυτά, ή απλά ένα καλοστημένο αστείο? Πού αρχίζει το ψέμα και πού σταματάει η αλήθεια?

